Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zondag 26 september 2010

Herfst inspiratie





Terwijl ik nog druk bezig ben met de figuurtjes voor de baby mobile, ben ik al weer aan het denken over een volgend project. Er staat namelijk weer een ami toy drop voor de deur. Dit maal met het thema herfst en ook de swap van het amigurumi forum heeft dit thema. Dus tijd om op zoek te gaan naar inspiratie en die vindt je natuurlijk in blogland genoeg.

Zo maakt babsie van babsie hook momenteel de prachtigste herfst creaties.




Hele leuke gratis haakpatroon voor de herfst en Halloween kwam ik ook tegen op deze site. Vooral de pumpkin queen vindt ik prachtig!





En dan nog het leuke kleine paddenstoeltje van Grietje karwietje. Klik hier voor het patroontje.




Er zijn zo veel leuke dingen voor uren kijk plezier en voor nog veel meer haakplezier, want ook hier staan zoveel leuke patroontjes, dat je gewoon niet weet waar te beginnen.
Maar eerst aan de slag met mijn mobile en de andere dingen die er nog liggen. De herfst is nog maar net begonnen tenslotte.

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke dingen heb je weer gevonden.
    ik denk dat ik de spullen van vorig jaar maar weer even naar beneden haal.
    kan ik die weer gaan aanvullen met creaties van dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hé, herfstdingetjes maken!

    Dankjewel!
    Wat leuk, een pakket! Ben benieuwd!
    De draak is zelfs 66 cm en dan moet er nog een punt aan de staart, gigantisch!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh, wat leuk die herfstspulletjes.
    Brengt een mens op goede ideeen :D

    Groetjes Sabina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje