Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

dinsdag 23 maart 2010

laatste squares.

Terwijl ik de laatste hand leg aan mijn vrolijke kip, heb ik ondertussen ook nog een paar blokken voor het knit a square project gehaakt, waarover ik hier meer heb geschreven. Deze keer hebben de kleuren rose en paars de overhand, waardoor deze squares volgens mij niet zouden misstaan in een mooie meisjesdeken.


Een project vergelijkbaar met het knit a square project is het sibold project. Ook daar worden mooie granny squares gehaakt en verzameld voor mooie en natuurlijk ook warme dekens, maar allemaal met het thema zonneschijn. Voor veel granny sqaure inspiratie moet je ook zeker eens op deze flickrsite kijken.


Ondertussen heb ik nu een tiental gehaakte vierkanten compleet en ik ga nu dan ook eerst even met het haken van vierkanten stoppen. Je weet het echter nooit, misschien haak ik later nog wel een paar blokken. Ik heb nog de tijd tot eind april, maar eerst ga ik me op wat andere dingen richten. Helemaal de laatse gehaakte vierkanten van mijn hand zullen het ook zeker niet zijn. Al haak ik dan niet voor het knit a square project, ik droom nog altijd van een mooie zelf gehaakte deken op mijn bed. Ik hoop hieronder dan heerlijk weg te dromen.............heerlijk weg te dromen over, wie weet over welke mooie dingen ik nog meer zou kunnen haken.








2 opmerkingen:

  1. Wat blijft het toch leuk hé. Al een paar keer hier vandaan naar deze linken gegaan !!
    Mooi je blokken in deze kleuren.
    Eigenlijk is alles mogelijk.

    marian'ne m

    EN al een paar kabouters gevonden !!?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie blokken!
    Ik vind je layout met die speldenkussentjes ook mooi. Ik ben ook net nieuw in blogland! Waar kan je zien hoeveel bezoekers e heb gehad?
    Enne.........vlgs mij was i degene met wie ik de aplicatie swap had....klopt dat?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje