Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zaterdag 8 mei 2010

Karin Bloemen is ook aan de haak geslagen.

Terwijl ik druk aan het haken ben met mijn omslagdoek ontdek ik dat Karin Bloemen twee weken geleden te gast was bij Koffietijd. Opzich niets bijzonders, daar er elke dag diverse bekende Nederlanders op de koffie komen. Alleen wat blijkt, Karin Bloemen is ter ontspanning ook aan het haken geslagen en wel met het haken van..., ja juist omslagdoeken! Ze haakt ze volgens de zelfde techniek als waar ik momenteel mee bezig ben, die van de halve granny squares.
Als je net als ik de uitzendig gemist hebt kun je door hier te klikken de uitzending alsnog bekijken.

2 opmerkingen:

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje