Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

vrijdag 17 september 2010

Helemaal blij met.............

.............een talfel vol nieuwe spulletjes.




Vandaag zaten er 2 leuke tijdschriften bij de boodschappen. De nieuwste hobbyhandig met een leuk haakpatroon van Christel Krukkert en de Libelle idee. Hieran staan ook diverse handwerk artikelen en o.a een leuk artikel waarin haken en kunst gecombineert wordt. Daarnaast mezelf nog een aantal nieuwe bolletjes katoen en lintjes cadeau gedaan. Ik wordt helemaal vrolijk van die leuke kleurtjes en wil er wel gelijk mee aan de slag gaan, maar moet eerst maar eens even wat afmaken en wie weet dan die leuke tekkel die al zolang op mijn wensen lijstje staat, of misschien toch ook wel..............

3 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk, al die mooie spulletjes!
    Wat is die Batikgaren prachtig!!!
    Heel veel plezier ermee!
    Als je die tekkel van op mijn blog bedoeld, die is erg leuk en ontspannen om te doen ;). Maar ja, er is zoveel leuk hé! mijn wensenlijst ik ook erg lang... Wat in het vat zit, verzuurt niet! komt allemaal vanzelf.
    Die Batik is dat dezelde dikte katoen als de Catania?

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net ook met de boodschappen de Libelle Idee meegenomen :D De HH had ik al :D
    Heerlijk al die nieuwe bolletjes! Het is dat mijn voorraad nog zo groot is, maar anders... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I Love those little owls so much!!
    Where can I buy the pattern in english?

    Greetings from Germany
    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje