Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

vrijdag 21 januari 2011

1: Deze week zag ik

.........................De de laatste restjes kerstsfeer helemaal uit huis verdwijnen en het voorjaar al voorzichtig een stapje over de drempel doen.







Deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos(geïnspireerd op Jills Today I saw).




Vanaf deze week zal ik hier jullie op deze manier elke week laten zien wat ik beleefd heb deze week. Deze week nog een foto, maar aankomende weken wil ik ook eens wat andere technieken proberen.

5 opmerkingen:

  1. Jaa, dat is lente. Mooi, nee schitterend!
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is dat he als de bolletes weer het huis in komen. Bij mij staan ze ook al!
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee.
    en idd lekker de lente.
    die is hier van harte welkom.
    ik omarm hem graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, voorjaarsbloemen, laat de lente maar komen, ik ben er klaar voor, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het begin is er, prachtige lenteboden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje