Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zondag 16 januari 2011

Pauw, pauw, ik ben lekker mooier dan jou!

Herkennen jullie dat? Dat je al roepend als kind door de kinderboerderij liep, om al hopend zo een glimp van de mooie verenpracht van een pauw op te pakken. Ik in iedergeval wel, maar of het hielp? Dat weet ik nog niet zo precies. Teuntje is het er in iedergeval wel vatbaar voor. Ik haakte haar op verzoek in rose en paarstinten. Het patroontje van Christel Krukkert.



6 opmerkingen:

  1. wat een leukerdje en wat een spetterende kleuren.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dam is dit geworden, klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk, had zomaar de kleurkeuze van mijn dochter kunnen zijn haha :)
    En ik liep vroeger idd ook zo door de kinderboerderij....
    Pauw pauw pauw steek je veeeren uit..... haha.
    Brings back memories.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las je DWZI comment en zie hier de button al staan! Leuk ;-) en natuurlijk heb ik je al opgenomen op de linklijst.
    Tot vrijdag, groetjes,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje