Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

maandag 7 januari 2013

Explosiedoosje maken

Vorige week had ik onverwachts een klein cadeautje nodig. De winkels waren al gesloten, dus moest ik zelf aan de slag. ( wat natuurlijk helemaal geen straf was). Iets haken leek voor de hand te liggen, maar ik wou wat anders. Wel moest het gebeuren met materiaal wat ik in huis had. Daardoor ging ik eens op het internet zoeken wat je allemaal kunt doen met theezakjes. Ik vond daar eerst allerlei theeboeketten, maar daarna opeens allerlei superleuke explosiedoosjes waar theedoosjes van gemaakt zijn. Na even zoeken vond ik hier ook een patroon en kon ik aan de slag.
En de binnenkant
En omdat deze doosjes zo leuk zijn om te maken, maakte ik nog meer doosjes. Niet alleen theedoosjes maar ook dit beauthy doosje.
Een doosje met een klein flesje showergel en twee kleine zeepjes in vorm van een hartje.
O, wat zijn ze leuk om te maken. Volgens mij heb ik er een hobby bij.

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn zeker leuke doosjes! Je kunt je creativiteit helemaal laten gaan er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doosjes! erg leuk als klein kadootje tussendoor voor een bijzonder iemand. Mag ik vragen waar je het patroon hebt gevonden?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke doosjes zijn dat geworden.
    Mag ik ook vragen waar ik zo'n patroon kan vinden of hoe ik dat moet zoeken?
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje