Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

woensdag 10 maart 2010

5x hetzelfde................................

...............en toch heel verschillend.




Dat zijn mijn eerste vierkante lapjes voor het Knit a square project, waar over ik hier al meer heb geschreven. Alle vijf de vierkantjes zijn gehaakt volgens hetzelfde basispatroon, maar elke keer gevarieerd met kleur en de dikte van de banen.
En inderdaad het zijn de eerste vijf, want een nieuw patroon is al weer uitgezocht. Het gaat het stoere vierkant uit het boek, 200 inspirerende haakpatronen van Jan Eaton worden. Ik zal jullie het resultaat in mijn Blog laten zien. Ben je nieuwsgierig, volg dan mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Je vierkantjes zien er vrolijk uit hoor, het zal er mooi uitzien als ze eenmaal in een deken verwerkt zijn. Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, leuk om zo te variëren. Mooi boek inderdaad.
    Goed initiatief, succes !!!

    marian'ne m
    www.chatelaine.web-log.nl

    Ik moet het even anoniem doen, mijn oude PC komt niet binnen bij blog-spot ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje