Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

dinsdag 6 juli 2010

Eddie eend

Vorige week deed ik tijdens het surfen op het net zomaar een geweldige ontdekking. De super leuke patroontjes van Crea Me worden sinds een paar maanden ook in het Nederlands uitgegeven! Bij het zien van Eddie eend was ik gelijk verkocht en ik kon het dan ook niet laten het patroontje te kopen. Snel ben ik aan de slag gegaan en zie hier het resultaat.



Verder kreeg ik zomaar via de mail een bestelling voor een speldenkussentje in de kleuren lichtrose, rose, rood. Natuurlijk kon dat gerealiseerd worden en na een paar uurtjes door haken is dit speldenkussentje gereed om gepost te worden. Nu maar hopen dat de nieuwe eigenares er blij mee is.


1 opmerking:

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje