Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

donderdag 8 juli 2010

Mijn eerste Vakantiedrop, bij het E3-strand

Hier is hij dan de foto van mijn eerste vakantiedrop! Bij eentje zal het zeker niet blijven, want tot 2 september zal er regelmatig een gehaakte knuffel van mij gedropt worden.

Nu even afwachten of deze pony een goed nieuw te huis krijgt en nog leuker zou het zijn wanneer ik een berichtje van de nieuwe eigenaar zou krijgen, maar dat is even afwachten.
Spannend!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi van je !
    En wat is de bedoeling hier juist van ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom je soms ook in België droppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ poes P, ik verklap lekker nog niets, maar je ogen en oren open houden tot aan 2 september kan nooit geen kwaad :)

    @ kapha. Het doel van de ami toy drop is belangeloos iets doen voor een ander, dus zonder dat je er iets voor terug wilt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje