Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zaterdag 24 november 2012

Zelf een zeepketting maken

Twee blogs staan momenteel zeer hoog op mijn favorieten lijstje. Het zijn de blogs van Grietje en Angeline.

Op het blog van Angeline vond ik het patroon van dit leuke vogeltje en het idee om deze vogeltjes te werken in een leuke zeephanger.Ik heb het patroon alleen naar eigen idee aangepast.









Ook heb ik deze week weer, het petit fourtje van de week gehaakt. Aangezien ik niet voldoende rose in huis had heb ik in plaats van een frambozen macaron een bosvruchten macaron van gemaakt.





Het patroon van het achtste petit fourtje staat vanaf gistern  al weer op haar blog en zal ik het jullie verklappen? Hij is overheelijk en super leuk!

3 opmerkingen:

  1. bosvruchten met chocolade...mmmmmm

    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Petit Fours zijn prachtig.En wat is je vogeltje leuk.
    Groetjes Sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ik word hier even helemaal stil van je compliment aan mijn blog!thankssss
    Ja deze vogeltjes zijn heerlijk om mee te combineren,ik heb laatst eens zitten tellen en heb er van alle verschillende creaties die ik er mee heb gemaakt in totaal al zo'n 14 weggehaakt,ha,ha.A.s zaterdag verschijnt mijn laatste creatie hiermee op mijn blog voor een vriend die postbode is.Ik vind het gewoon leuk om voor iemand waarvan je weet dat ze het waarderen een eigen gemaakt kadootje te geven,dat ook nog eens mooi ingepakt word ik zelf altijd ook helemaal blij van;-)Jou creatie is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje