Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zondag 2 december 2012

Winterse zeepketting met vogeltje van Christel

Afgelopen week ontving ik van bol.com een cadeaubon in mijn mailbox. Natuurlijk weet ik daar wel raad mee en bestelde ik het Christels Kerstboek.

Ik had al vele leuke creaties in blogland voorbij zien komen, maar werkelijk waar het boekje is fantastisch.

Ik begon te haken met de Kerstvogeltjes. Ik verwerkte de vogeltjes alleen niet in een Kerstkrans zoals Christel, maar ik maakte er een winterse zeephanger van. Ik combineerde het vogeltje met een zeephangerpakketje van de action, die je daar voor 0.99 cent kunt kopen.



3 opmerkingen:

  1. HOLA AMIGA, TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO TAMBIEN MUY HUMILDEMENTE..!
    SIEMPRE SERAS BIENVENIDA..
    ZHOBEYD@....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,ik vind deze echt heel erg leuk!Ook de kleuren die je gekozen hebt passen zo mooi bij elkaar!Heel mooi en veel leuker als in die krans uit het boekje vind ik!;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje